FÆLLESHUSET

I kalenderen herunder kan du se, hvornår huset er booket eller ledigt.
Hvis du kigger på telefonen, skal du lige lægge den på langs, så kan du se ugenummeret og skifte mellem månederne.


Lige under kalenderen kan du læse alle praktiske info ifm. booking og lejen af fælleshuset og finde bookingformularen.


Vi svarer, og opdaterer kalenderen, så hurtigt vi kan. Hvis flere ønsker at booket huset samme dag, er det den, som først har sendt besked, der har fortrinsret. Vær opmærksom på bekræftelse og betalingsfrist jf. betalingsregler.



REGLEMENT FOR LEJE AF FÆLLESHUSET:
Huset og lokalerne kan benyttes til møder, foreningsarrangementer og kan udlejes til medlemmer ved familiefester m.m.

Lejen gælder fra fredag kl. 16.00 til søndag kl. 12.00


Huset udlejes fra 1/4 - 30/9.

Huset udlejes ikke mellem den 1/10-31/3.


Du kan booke huset to år frem i tiden, men af hensyn til regnskabsår og evt. prisreguleringer, skal betaling først ske i januar det år, som bookingen gælder. 

Når du vil booke huset flere år frem i tiden, skal du udfylde formularen herunder som normalt. Du vil herefter få bekræftelse om hvordan du forholder dig.


Priser og regler for betaling

Når du lejer huset, skal der betales depositum og leje.


Depositum: 1.000 kr.

Leje af huset, inkl. rengøring: 2.500 kr.


Rengøring inkluderer rengøring af toiletter og gulvvask. Du er selv ansvarlig for den øvrige rengøring. Tjek vores huskeliste nederst på siden og i huset.


Ønsker du at have huset før fredag kl. 16 koster det 500 kr. pr. dag i leje.

Ønsker du at have huset hele søndagen koster det 500 kr..


Benyt formularen nederst for at booke fælleshuset. 

Husk at oplyse, hvilken dato du ønsker at leje huset. 


Efter booking vil du modtage en bekræftelse, hvorefter du har 1 uge til at betale det fulde beløb (3.500 kr.).

Betales ikke, vil reservationen blive slettet igen. 

Det fulde beløb betales på MobilePay 364497.


Ved annullering af booking senere end 3 uger før lejeperioden, tilbagebetales depositum ikke.


Depositum for leje i april-juni tilbagebetales i juli.

Depositum for leje i juli-september tilbagebetales i oktober.

Der fratrækkes i depositum, hvis rengøringen er mangelfuld og vi derfor opkræves ekstra af rengøringsfirmaet, ligesom der fratrækkes i depositum, hvis der mangler inventar i huset eller der er sket skade på væsentlige ting. 


Råderet og afhentning/levering af nøgler

Du råder over huset fra fredag kl. 16 til søndag kl. 12. 

Udlevering af nøgler sker om fredagen kl. 16. 

Har du brug for at aftale en anden tid, kan du kontakte Gunnar (vores vicevært) på tlf.: 2976 9331.


Brug af huset

Du kan benytte Fælleshusets internet. Tilslutningsoplysninger står på seddel i anretterværelser.

Der er mulighed for at bruge foreningens fadølsbar i lokalet.

Baren skal blive indenfor og du skal selv sørge for opsætning og rengøring af anlæg og bar.


Husk også at

  • Rygning er forbudt inde i huset
  • Ved rygning udenfor, skal der opstilles askebægre og skodder må ikke smides på jorden eller græsset
  • Flaget må godt benyttes, men husk at det skal tages ned ved solnedgang – dog senest kl. 20:00
  • Standerflaget må ikke tages ned
  • Af hensyn til haveejere tæt på fælleshuset er det en selvfølgelig, at der ikke finder unødig, støjende adfærd sted, hverken ifm. ankomst, afvikling ellers hjemkørsel fra festen
  • Der må ikke afspilles høj musik i haven eller med åbne vinduer
  • Kl. 01.00 skal der være ro af hensyn til naboerne
  • Flag og skilte som viser vej til huset, skal fjernes efter endt fest
  • Alt affald skal bortskaffes af lejere. Containergården kan benyttes, hvis der er plads i spandende og affaldet er sorteret korrekt, og ikke afleveres i store sække. De almindelige regler for brug af containergården er også gældende for lejere af Fælleshuset


Som lejer har man det fulde ansvar, og er erstatningspligtig for eventuel beskadigelse af borde, stole, service m.m. 


Lokalerne skal afleveres som følger

  • Gulvet skal fejes

  • Evt. klistrede pletter på gulvet skal fjernes

  • Borde skal ryddes og aftørres

  • Stole skal sættes op på bordene med sæderne nedad og benene op
  • Ovnen skal rengøres

  • Service skal rengøres og sættes på plads - husk at tjekke, at det er ordentligt rent, også selvom det kommer fra opvasken

  • Opvaskemaskinen skal tømmes og rengøres

  • Toiletspandende skal tømmes
  • Alt affald skal fjernes - husk korrekt sortering af afflad, og at containere ikke må overfyldes

  • Flasker skal fjernes

  • Kaffekander skal tømmes og skylles
  • Kaffemaskinerne skal rengøres
  • Vinduer skal lukkes med hasper
  • Varmen skal slukkes
  • Havemøbler skal sættes op på fliserne ved havedøren
  • Alt lys skal slukkes
  • Alle døre skal låses


Nøglerne afleveres efter aftale med Gunnar.


Er noget gået i stykker, så sæt det ved vasken i køkkenet


Benyt nedenstående formular til at sende os din forespørgsel på en booking af fælleshuset