I kalenderen herunder kan du se, hvornår huset er booket eller ledigt.
Hvis du kigger på telefonen, skal du lige lægge den på langs, så kan du se ugenummeret og skifte mellem månederne.
Lige under kalenderen kan du læse alle praktiske info ifm. booking og lejen af fælleshuset og finde bookingformularen.
Vi svarer, og opdaterer kalenderen, så hurtigt vi kan. Hvis flere ønsker at booket huset samme dag, er det den, som først har sendt besked, der har fortrinsret. Vær opmærksom på bekræftelse og betalingsfrist jf. betalingsregler.
REGLEMENT FOR LEJE AF FÆLLESHUSET:
Huset og lokalerne kan benyttes til møder, foreningsarrangementer og kan udlejes til medlemmer ved familiefester m.m.
Lejen gælder fra fredag kl. 16.00 til søndag kl. 12.00
Huset udlejes fra 1/4 - 30/9.
Huset udlejes ikke mellem den 1/10-31/3.
Du kan booke huset to år frem i tiden, men af hensyn til regnskabsår og evt. prisreguleringer, skal betaling først ske i januar det år, som bookingen gælder.
Når du vil booke huset flere år frem i tiden, skal du udfylde formularen herunder som normalt. Du vil herefter få bekræftelse om hvordan du forholder dig.
Priser og regler for betaling
Når du lejer huset, skal der betales depositum og leje.
Depositum: 1.000 kr.
Leje af huset, inkl. rengøring: 2.500 kr.
Rengøring inkluderer rengøring af toiletter og gulvvask. Du er selv ansvarlig for den øvrige rengøring. Tjek vores huskeliste nederst på siden og i huset.
Ønsker du at have huset før fredag kl. 16 koster det 500 kr. pr. dag i leje.
Ønsker du at have huset hele søndagen koster det 500 kr..
Benyt formularen nederst for at booke fælleshuset.
Husk at oplyse, hvilken dato du ønsker at leje huset.
Efter booking vil du modtage en bekræftelse, hvorefter du har 1 uge til at betale det fulde beløb (3.500 kr.).
Betales ikke, vil reservationen blive slettet igen.
Det fulde beløb betales på MobilePay 364497.
Ved annullering af booking senere end 3 uger før lejeperioden, tilbagebetales depositum ikke.
Depositum for leje i april-juni tilbagebetales i juli.
Depositum for leje i juli-september tilbagebetales i oktober.
Der fratrækkes i depositum, hvis rengøringen er mangelfuld og vi derfor opkræves ekstra af rengøringsfirmaet, ligesom der fratrækkes i depositum, hvis der mangler inventar i huset eller der er sket skade på væsentlige ting.
Råderet og afhentning/levering af nøgler
Du råder over huset fra fredag kl. 16 til søndag kl. 12.
Udlevering af nøgler sker om fredagen kl. 16.
Har du brug for at aftale en anden tid, kan du kontakte Gunnar (vores vicevært) på tlf.: 2976 9331.
Brug af huset
Du kan benytte Fælleshusets internet. Tilslutningsoplysninger står på seddel i anretterværelser.
Der er mulighed for at bruge foreningens fadølsbar i lokalet.
Baren skal blive indenfor og du skal selv sørge for opsætning og rengøring af anlæg og bar.
Husk også at
Som lejer har man det fulde ansvar, og er erstatningspligtig for eventuel beskadigelse af borde, stole, service m.m.
Lokalerne skal afleveres som følger
Gulvet skal fejes
Evt. klistrede pletter på gulvet skal fjernes
Borde skal ryddes og aftørres
Ovnen skal rengøres
Service skal rengøres og sættes på plads - husk at tjekke, at det er ordentligt rent, også selvom det kommer fra opvasken
Opvaskemaskinen skal tømmes og rengøres
Alt affald skal fjernes - husk korrekt sortering af afflad, og at containere ikke må overfyldes
Flasker skal fjernes
Nøglerne afleveres efter aftale med Gunnar.
Er noget gået i stykker, så sæt det ved vasken i køkkenet
Benyt nedenstående formular til at sende os din forespørgsel på en booking af fælleshuset
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes
CVR-nummer 54184018
KONTAKT OS
FACEBOOKGRUPPE FOR HAVEEJERE